31 jul. 2012

afortunadamente

El problema es que si me preguntas, si realmente quieres oir sobre eso, tendré que decirte que yo no quiero vivir en ningún quirófano ni en ninguna familia ni en ninguna ciudad sino para siempre en esta hoguera. Absurda pero real, intangible, como el tiempo o el deseo. (celestial, si pudiera decirse) celestial. un acento, un tono, un timbre. la vida. que se va, dejando siempre un agujero de tierra seca y cuando está, cuando está es sólo un motón de demasiadas valvulas que me empuja a ningún lugar. 

26 jul. 2012

subterrani

Em reconec el clot per l'embolcall de terra seca. La llavor no es veu, encara. Avui no ha plogut però demà potser. O passat demà. Tantíssimes vegades les coses ja són al seu lloc abans d'apareixer...

9 jul. 2012

old fashioned morphine

El temps sempre en descompte, sabata apretada, i allò de Lo haría, lo haría, pero no puedo dividirme... ¡Me cago en la puta es que no quiero que te dividas, joder, lo que quiero es que te multipliques! Però els pins, i saber que el mar està allà encara que no puguis parar a ofegar-t'hi. Només condensar una tarda sencera en un to de blau i quedar-te tranquil, com qui de molt lluny veu la llum encesa i sap que encara algú el rebria a casa si pogués tornar-hi. Et queda el consol de saber que serà estiu sempre que ho vulguis.