4 nov 2009

Jo no sóc cap visionari. (I)

Aixo del bé i el mal es una divisió prehistòrica, d’abans del neutró i la minifalda: auswitsch somos todos, etc. Desgraciadament, encara hi ha qui s’ho creu. Els amants, per exemple: el que plora és bò, el que crida és dolent. Imagineu una d’aquelles barres amb seients als extrems, de les antigues, de quan els chiquiparks no eren de plàstic. (ara mateix les paraules fan nosa). Dues criatures suspeses a l’aire en un mateix pla, depenent únicament l’una de l’altra: formen una unitat de complementaris: si una baixa, l’altra puja. Un gest no es pot concebre sense l’altre i en última instància tots dos poden igualment iniciar la secuència. No entenc perquè aleshores a un se l’abraça sistemàticament i a l’altre se’l deixa tan sol.

Però jo sóc un tiu, clar, jo no tinc sentiments.

4 comentarios:

  1. Si en tenia de saviesa amagada el columpiu...
    Hi havia el timbre, però, l'indefectible fi de festa...



    Auswitch somos todos? Home, a nivell conceptual potser si, com a punt d'inflacció potser també, o potser fins i tot allò de la carnalitat en potència... Però em sembla d'una frivolitat fragant si em paro a pensar (a intentar pensar), com a mer lector, en en el que debía suposar per Semprún o Levi i tants i tants d'altres, si recordo el reportatge d'ahir dels camps de concentració i com em queia alguna llagrimota al veure aquells ulls i aquelles boques... Per desgràcia l'horror és molt democràtic i no es va quedar només a l'Europa de mitjans de segle, és clar... ;)



    Passió per la indeferència?
    Res-
    sentiment?



    --
    abraç
    r

    ResponderEliminar
  2. buenu, ja en vem parlar d'aixo... si converteixen a auswitsch en un simbol han de deixar que ho sigui en tots els ambits i amb totes les conseqüencies. he dit.

    pel demes, es nomes un apunt. necesitara moltes mes birres abans de convertir-se en una revolucio cultural. pero tard o d'hora ho fara, no ho dubtis.

    mi gran pasion.

    ResponderEliminar
  3. M'apunto a les birres i a la revolució cultural, si les feu...

    Molt bona l'última tirallonga de posts, per cert.

    ResponderEliminar