10 ene 2010

Diumenge (I)


Remenant el gmail he tornat a trobar això que reprodueixo a continuació
(amb permís, txell)


Cost: 22,3 milions d'euros en 10 anys

Aquesta era una dada important i amagada. Barcelona paga 22,3 milions per a una concessió de 10 anys. És a dir, 2,23 milions a l'any. Aquesta aportació prové de l'àrea verda, la regulació de l'aparcament a Barcelona. Altres ciutats europees, però, han optat per no pagar res i atorgar l'explotació de taulers de propaganda durant 10-15 anys, ja que les dues empreses principals, ClearChannel (BCN) i JCDecaux (París) és dedican a això, la propaganda al carrer.

A aquests ingressos que aporta l'Ajuntament, cal sumar la quota dels abonats, que podem arrodonir en 100.000x24 EUR/any= 2,4 milions d'euros/any.  

Cost total Bicing per any= 4,63 milions d'euros


En fi. Mort a l'Hereu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario