18 ene 2010

el temps com balla

"Està clar que tinc poders... però en la meva puta contra, joder!"
(Xavi Masdeu)

En ramon té raó: si mai s'inventes la maquina del temps tot plegat seria un caos. En ramon torna a tenir raó (o ho ha dit abans?): el fenomen màquina del temps ja existeix, només que funciona al revés del que un voldria. Ara vindria una disertació quàntica amb alguns noms alemanys, i alló de les dimensions que explica l'hernan doblegant un paperet. O una metàfora poètica sobre quant dóna de si a vegades la conversa d'una sola cigarreta entre apunt i apunt. Però aleshores el temps passaria depressa i després em sentiria culpable.

1 comentario:

  1. No m'he fugat, però el Japó no em faria res, eh? Quan passin els huracans potser tornen les figues.

    I un cigarret ben trobat dóna per molt, això és ben veritat. Avui començo a llegir-te.

    ResponderEliminar