6 feb 2009

MAMUT

L'amor sera estomacal o no sera
(Albert Forns)

En dies con avui (es la llum, principalment, i el temps per anar de llibres) prefereixo baixar per rambla catalunya encara que doni volta. Solc cantar movent el cap; deixo que la baixada em porti i em salvo a l'ultim moment agafant-me al pal del semafor amb una fuetada de parc d'atraccions (ara que tenen punxes a vegades escalar'ne un pam o dos); sovint xuto les coses toves que em trobo al cami. Hem pregunto sempre perque l'Hostal Neutral es diu Hostal Neutral. Conto (ja ho tinc coll avall) amb que un dia com avui alguna de les forces o cossos de l'estat em retindra per jugar a llençar les claus a l'aire o per mirar als nuvols mentres camino de tort.

Mai he tingut edat.


(a varsovia la policia em va interceptar dues vegades, la primera per ignorar el cartrell on deia que era obligatori pagar 5 centims al sortir del lavabo public, en polac, i el cabron se'm va quedar el passaport una bona estona; la segona per fer una fotografia a una estacio de trens amb molts molts trens, pretenien quedar-se la camara els molt porcs -era poc despres del 11-M; a dubrovnik va ser per intentar passar la nit mirant el mar; a barna per aseure'm a una vorera a menjar un dönner, per no portar llum a la bici abans de que fos obligatori portar llum a la bici; etcètera)



1 comentario: